Kurser og specialedage

Aku 3 - Avanceret akupunktur

Opnå udvidet viden inden for anvendt akupunktur, smertediagnostik, sikker praksis og målrettet behandling af komplekse smerter og hovedpiner. Styrk din kliniske ræsonnement, lær at forebygge, erkende og håndtere skader, og få værdifuld erfaring gennem superviseret færdighedspraktik."

Afholdelsesdato 31.05.2024
    Specialedag: Smerter og Røde Flag

Opgrader din faglige ekspertise! Kurset dykker ned i smerternes kompleksitet og 'røde flag', så du kan træffe bedre kliniske beslutninger. Få praktisk viden, skarpe færdigheder og strategier til det kliniske arbejde

Afholdelsesdato 07.06.2024
    Specialedag - akupunktur

En specialedag for dig der er uddannet i akupunktur og dry-needling

Afholdelsesdato 08.06.2024
    Aku 1 - Introduktionskursus

Lær at anvende akupunktur som effektiv smertebehandling inden for fysioterapi. Få indsigt i smertediagnostik, sikre praksisstandarder og målrettet nålebehandling af ekstremitetsrelaterede diagnoser gennem superviseret praktik

Afholdelsesdato 30.08.2024
    Aku 2 - Avanceret akupunktur

Udvidet viden om anvendt akupunktur, smertediagnostik, sikker praksis og målrettet behandling af columna, bækken og ekstremiteter. Styrk din kliniske ræsonnering, lær at forebygge, erkende og håndtere skader, og få værdifuld erfaring gennem superviseret færdighedspraktik

Afholdelsesdato 13.09.2024
    Club La Santa Sport september 2024

Lær at anvende akupunktur som smertebehandling i en fysioterapeutisk kontekst. Du får viden om smertediagnostik, sikker praksis og målrettet nålebehandling af muskuloskeletale diagnoser via superviseret færdighedspraktik.

Afholdelsesdato 20.09.2024
    Aku 2 - Avanceret akupunktur